Forum o tematyce RPG/PDF
Mistrz gry
1. Imię/b]
Kuroko Tojio
[b] 2. Klasa:
Szermierz
3. Charakter:
Zamknięty w sobie i małomówny młodzieniec, który wyznaje zasadę "Umiesz liczyć, licz na siebie". Zawsze próbuję chować się w cieniu oraz nikomu nie wadzić. W jego sercu jednak jest jeszcze coś takiego jak współczucie, przez co nie może podarować nikomu, kto wyśmiewa się z marzeń innych.
4. Opis fizyczny:
Chudy, ale posiadający atletyczną sylwetkę młodzieniec, który nie jest zbyt silny, ale za to szybszy oraz zwinniejszy niż większość ludzi. Ma długie białe włosy, które odziedzicył od ojca pochodzącego z północy.
5. Ulubiony rodzaj broni:
Z reguły Kuroko nosi przy sobie cztery miecze jednoręczne, ale posługuje się tylko dwoma na raz.
6. Szczegółowo opisana broń i cały rynsztunek bohatera:
Czarny płaszcz z kapturem, który dobrze trzyma ciepło, gdy zostanie zapięty. Na plecach ma podwójną pochwę na miecze, które posiadają ornamenty przedstawiające węże. Ma na sobie skórzany pas, do którego przytroczone są dwie kolejne pochwy z mieczami ozdobionymi runami, przez co brzeszczoty są prawie niezniszczalne. Jego spodnie i buty także są czarne, by łatwiej było się ukryć w ciemności. Ponadto zawsze nosi przy sobie: Pięciometrową żyłkę wędkarską, buteleczkę z jadem pająka, bukłak wody oraz pamiątkę rodzinną w kształcie zegarka, który ma zawieszony na szyi.
7. Zajęcie, którym się zajmuje na co dzień/b]
Większość dnia zajmują mu treningi, aby udoskonalić swój styl walki dwoma mieczami. Często po nich udaję się na łowy lub do karczmy odprężyć się i posłuchać co ludzie dookoła mówią.
[b] 8. Stan cywilny:
Kawaler i prawiczek.
9. Słabości i marzenia:
Marzeniem Kuroko jest stanie się najlepszym szermierzem na świecie, by móc stawić czoło każdemu na świecie. Jego słabością jest fakt, że od czasu ucieczki ze swojego miasta, która zostało zniszczone przez zakon nie zaufał, ani jednej osobie.
10. Dodatkowe:
Styl walki Kuroko jest dość niecodzienny, gdyż w jego czasie potrafi bez problemów wymieniać miecze, a aby wygrać używa zagrań taktycznych, przez co jego pojedynki wyglądają zdumiewająco oraz dynamicznie.
Offline